Marktleider Atradius start in 2005 een nieuwe advertentiecampagne om de markt voor kredietverzekering in Nederland te vergroten. De slogan van de campagne ‘Neem gerust risico’ en het beeld van een bureaustoel met veiligheidsgordels moet ondernemers bewust maken dat zij dankzij Atradius kansen kunnen pakken die anders te risicovol zouden zijn. Met een kredietverzekering dekt een onderneming het risico af dat een afnemer niet betaalt. De campagne richt zich specifiek op de sectoren Metaal, Transport en Voeding.
-
mikemade = werk made by mike de haas
mikemade: van logo tot website, van envelop tot tv commercial.
Gemaakt bij bureau’s als Lowe Kuiper en Schouten, Eigen Fabrikaat, Saatchi & Saatchi en Ogilvy.
Voor klanten als Staatsloterij, Postbank, Volkswagen, Holland Casino, Ariel, Melkunie, Cordaid, Dance4Life, Orangina en velen meer.
Geïnteresseerd in wat mikemade voor u kan betekenen? Bel of mail!
Helaas werkt deze site in Safari (nog) niet optimaal. Toch nieuwsgierig? Probeer het dan eens in Internet Explorer, of Firefox.